Saturday, November 27, 2010

TAHNIAH KEPADA MUHAMMAD JUANDA DAN ASRIZAL ATAS KHATAM 30 JUZUK

Tahniah kepada Muhammad Juanda atas kejayaan menghafaz Al-Qur'an 30 juzuk dalam masay yang ditetapkan sehinga mendapatkan tiket umrah percuma daripada Pengetua Sekolah Menengah Arab Tahfiz penang (Ust Fahmi).




Tahniah juga diucapkan kepada Asrizal atas kejayaan menghabiskan hafazan Al-Qur'an 30 juzuk dan terpilih sebagai hafazan terbaik. Kekalkan kejayaan tersebut dengan memperlancarkan hafazan dengan mengulang setiap masa sehingga tahun depan dapat terpilih menjadi Imam tarawih. Kejayaan anda menjadi dorongan kepada pelajar-pelajar Aceh yang dan sedang menghafaz Al-Qur'an.




Atas kejayaan tersebut Tabung Kebajikan Pelajar Aceh malaysia akan menaja tambang kapal terbang dari Kuala Lumpur ke Aceh dalam program mengukuhkan ukhuwah dengan ibubapa dan orang-orang kampung.




Harapan daripada penjaga pelajar-pelajar Aceh supaya kejayaan Muhammad Juanda dan asrizal akan memebrikan semangat kepada pelajar-pelajar Aceh yang lain untuk segera menghabiskan hafazan masing-masing. Bermula tahun ajaran 2011 Muhammad Juanda dan Asrizal akan fokuskan persiapan SPM.

No comments:

Post a Comment